110527

Det enda positiva med att ha halsont är att man får äta obegränsat med glass. eller det får man väl alltid, men det känns såklart mycket bättre nu när jag har en vettigare anledning än: jag har mens (som jag brukar använda mig av säkert 3 dagar i veckan)

Iallafall! igår efter jobbet begav jag mig mot fias residence, sååååå fint hon har fixat i lägenheten! kan inte annat än att bli supersugen på en egen :)
Hon bjöd som vanligt på läckerheter och äppelpajen satt som en smäck i min mage! gudars skymning vad god den var! ord känns överflödiga, jag tror att hon har koll på min åsikt efter att jag smällt i mig tre portioner...

Idag är det mysdag med vovven som ligger och gosar jämte mig :) känns skönt för fy tusan vad jag är trött!
I helgen är det jobb igen. har kommit underfund med att det är lika bra för annars slösar jag bara pengar. bättre att tjäna pengar än att slösa? ;) onsdagen räckte för att jag skulle börja bekymra mig över hur länge månadens lön skulle komma att hålla...

Spartips! Eftersom att folk alltid verka tycka att jag ser yngre ut än vad jag är så passar jag på att utnyttja detta. Istället för ett månadskort på 1000kr så blev det ett fritidskort förr 600 som gäller ända tills september, hur bra?! :D

Om någon känner någon som jobbar på västtrafik så kan ni väl vara snälla att keep it down så att säga...

Osammanhängande som vanligt, men alla har ju inte min och fias gåva att hålla igång 3 samtalsämnen samtidigt ;)

Dreggelpuss!

Leah hånglar loss med min näsa. Tuggummi?

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0