110529

Halsontet har övergått till världens värsta förkylning och efter en jobbdag som kändes som om den aldrig skulle ta slut så ligger jag äntligen i soffan!
Är lite ledsen eftersom att jag är i göteborg - där min fina mamma INTE är.. Hon förtjänar det bästa av det bästa! MEN jag firade henne i fredags och egentligen så ska hon firas varje dag och inte bara just den här söndagen. Hon är bäst min mamma :)
Idag när jag åkte från jobbet så hände en rolig grej. två män hoppar på och två hållplatser efter att de gått på så ställer de sig bestämt upp (precis samtidigt) och börjar vifta med sina små plastkort som om de är FBI eller nåt! kontrollanter alltså. först blev jag lite nervös eftersom att jag har ett fritidskort som jag egentligen är för gammal för, men eftersom att de reste sig precis innan min hållplats så sa jag bara "jag ska av precis här så du kanske kan kolla mitt på en gång"! no problem, inga böter och inga sura miner! puss på det säger jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0