110531

Bortsett från sjukan så har jag faktiskt det ganska bra!
I lördags när jag mådde som värst så blev det en spontankväll på el corazon med mannen och vi hade det så himla bra! jag trodde verkligen inte att jag skulle orka men det brukar väl vara så, när förväntningarna är låga så blir det toppen, och det var det verkligen :) blommor hade han köpt också. såklart jättegulligt men det var helt och hållet fjäsk kan jag tala om för legenheten var nog i sitt sämsta skick någonsin när jag kom hem 3 timmar innan honom...
I måndags stod jag utanför den där vintage-butiken jag har skrivit om innan och pratade i telefon med kära fia när...
Håkan Hellström rullar fram i sin blåa lilla ford! OM jag blev chockad! stackars fia. jag kan inte ha varit så engagerad... det gjorde iallafall min dag. han var söt i sin gråa hoodtröja :)
Och idag så gick jag till valand efter jobbet och spanade på alla tjusigheter som skulle på bal. så himla fina!!! jag började nästan (men bara nästan) gråta för att det var så vackert och för att jag kom ihåg hur fruktansvärt GRYM våran bal var! den kunde verkligen inte varit bättre och jag hoppas att skönheterna får det minst lika kul ikväll :)
Nu sitter jag i soffan i en nystädad lägenhet och marcus står i köket.
fråga 1: Vad har jag sagt eller gjort som har fått killen att ta tag i det här?
fråga 2: Vad vill han ha? vad behöver han? vad har han gjort?
det var 3 i en men skit samma.... jag vill tro att han gör det för att han är så snäll och bra! Och så är det nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0