från mackans dator, den förstår inte styckesindelning

Fyy tusan vad dagarna går fort! jag blir rädd!! om en månad åker jag till kroatien, vilket ska bli helt underbart, men när vi bokade biljetterna så kändes det som evigheter dit.
och ikväll. ja, ikväll åker jag till italien. linnea fyller år så vi bokade liiite spontant och nu åker vi. konstig känsla. men underbart skönt ska det bli! synd bara att ALLA (och då menar jag på riktigt alla, tror jag har slickat rent alla som finns) vädersidor visar att det ska vara molnigt och lite regn. va fan liksom?! jag hoppas att någon snälling bestämmer sig för att ge linnea lite sol i födelsedagspresent så att vi kan gotta oss lite på stranden iallafall...
Snart ska jag iväg på en halvtimmas (?) spinning. det ska bli riktigt skönt att äntligen få gå på ett pass! gymmet är inte riktigt min grej. skulle försöka mig på det häromdagen...
Jag tycker det är helt okej ändå när jag har lite koll på läget, men jag kommer in efter att ha värmt upp, ställer mig i ingången och.... står. jag hade inte den blekaste aning om vart jag skulle ta vägen?! vart är maskinerna som jag ska använda? armar? ben? abs? what?!
Såg ut som världens fån, eller fjortis för all del, tog mig ett litet varv, drack vatten och spanade in maskinerna. (och spännisarna trodde såklart att jag spanade in dem, herregud ge er...) salen var ganska liten och det var ganska mycket folk, till slut hittade jag den där gyn-stolen! äntligen kände jag! något jag känner igen! jag gjorde några repetitioner och sedan gick jag därifrån, hahahaha. pinsamtjej.nu - ja, det är jag... förhoppningsvis så var alla såpass upptagna med sig själva så de inte märkte den konstiga tjejen som gick runt maskinerna ett varv, satte sig i 3minuter och gick...!
På tal om annat, hur arg blir man inte på arnold terminator nu!? Har någon sett frugan? och har någon sett resten av kärleksnästet? inte för att otrohet någonsin är en ursäkt men hur kan han byta sin MILF mot.. ja, de andra? snyggare 50-åring kan han ju inte få, dumma pojk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0