Jag tänker alltid på dig i April

Jag vet inte varför men jag har fått fnatt på lite sorgliga, men underbart vackra, kärleksballader. Så nu blir det ett inlägg till bara för det! eller det blir två till eftersom att den här låten förtjänar ett eget inlägg

Själv tycker jag att det är lite smålöjligt att publicera texten till låten också (som jag precis gjorde i förra inlägget) men i såna här magiska texter så måste jag faktiskt göra det ändå! vågar dock inte lova att texten stämmer helt och hållet eftersom att jag faktiskt kopierar den från någon lyrics-sida som alltid, verkligen alltid är några skumma sidor med komstiga pop-up fönster.. Det är inte som på den gamla goda tiden då jag satt och lyssnade på låtarna i repeat och spolade tillbaka samtidigt som jag antecknade texterna i mina omsorgsfullt valda block med instrument på. fina barndomsminnen det där!

och... JAG TIPSAR om att ha texten framför sig och läsa samtidigt som man lyssnar. fjompigt? kanske. men Ack så fint...
Nu kan det tros att jag är olyckligt kär här borta men så är icke fallet. TVÄRTOM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0