Klarade mig undan maffian

Hemma från Trapani! som tydligen har betoningen på första a:et och inte det andra som jag hela tiden har trott. Vi har haft det toppenbra! första dagen hade vi det underbart med sol och bad. ja ni hörde! BAD! egentligen är jag inte alls en sån som fixar att bada när det inte är över 20 grader, men jag måste spräcka den coola bubblan för nöden hade ingen lag... om ni förstår vad jag menar. så ja, det var bara för oss att hoppa i.

Vi har ätit pasta och glass och druckit vin och igår när det tyvärr var sämre väder så slösade vi lite pengar. sedan var vi ute lite för sent och det blev ca4 timmars sömn innan det var dags att hinna med flyget som gick halv 8. helgen har gått fort men det var ett härligt 48-timmars break :)


Kollade för övrigt precis in Veronica Maggios video till "jag kommer"
Jag är inte imponerad. den känns lite... B? om detta ens är originalet, vad vet jag
create your own opinion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0